niedziela, 13 października 2013

timeless jeans

Początek jeans'ów sięga roku 1853, kiedy to z brezentu, brązowego płótna namiotowego, uszyto farmerki na szelkach. Chwilę później przerzucono się na denim. Ta błękitna tkanina była mniej sztywna, ale wciąż bardzo wytrzymała. Dzisiaj jeans znajdziemy prawie w każdej kolekcji dziecięcej, a mimo to ciężko o te wyjątkowe, bez kwiatków, cekinów i innych "ozdóbek".  Ja uwielbiam gładkie, proste. Obdarzyłam bezgraniczną miłością ten materiał i wszystkie wariacje na jego temat: spodnie, koszule, kurtki, kamizelki, spódnice.Szczególnie cenię jego charakterność i jednocześnie elastyczność – w końcu doskonale adaptuje się do czasów, jak i do stylów. Możliwość połączeń-nieskończona.



3 komentarze:

Mamaronia pisze...

to prawda, że jeans jest ponad ponad. ja też lubię i w jeansach czuję się najlepiej:)

New Baby pisze...

Ja jestem wielką fanką jeansu i bardzo się cieszę, że to nie tylko spodnie, ale również kurtki i wszystko inne :)

Zapraszam rownież do siebie, na bloga z poradami dla mam: www.newbaby.com.pl :)

Unknown pisze...

uwielbiam jeans- spodnie jeansowe z koszulą jeansową to mój ulubiony print :)

Prześlij komentarz