piątek, 30 sierpnia 2013

kids corner inspiration


Urządzając kącik do zabaw dla Miłki  jedną  z moich myśli dotyczyła szybkiego ogarniania często pojawiającego się chaosu.
Dlatego od początku ograniczałam liczbę zabawek do minimum i wykorzystywałam wszelkiego rodzaju pudełka, kosze sprawdzające się gdy trzeba wszystko "gdzieś wrzucić"..
Nie darzę plastiku sympatią, dlatego wybieram najczęściej drewniane rozwiązania, m.in drewniane skrzynki, w których jestem zakochana. 
Dodatkowo zaznaczyłam miejsce zabaw drewnianą, malowaną deską z sentencją.
Wykańczając projekt zainspirowałam się  kolorami dojrzałego lata we Włoszech; ceglastymi dachami, ochrą, polami zbóż, cynobrem, spalonymi słońcem kamiennymi chodnikami.

Powstała aranżacja uniwersalna, nieinfantylna na siłę, pozbawiona tak często widywanej cukierkowatości.
Również dla tych, którzy szukają czegoś innego i pragną  by dziecięcy pokój komponował się z resztą mieszkania.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz